هدیه مسعود بارزانی به پزشکیان چه بود؟ بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک اقلیم کردستان به ایران ضربه بزنند رئیس جمهور وارد «نجف اشرف» شد وزارت امور خارجه، روسای نمایندگی چند کشور اروپایی را احضار کرد معاون اول رئیس جمهوری نسبت به پیری بدنه مدیریتی کشور هشدار داد مولفه های امنیتی مهم کشور، انتخابات و مشارکت مردم است وزیر امور خارجه: در سیاست همسایگی، عربستان هم مانند عراق دارای جایگاه ویژه است پوتین با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرد + فیلم پزشکیان به مزار جلال طالبانی رئیس جمهور فقید عراق ادای احترام کرد هشدار به مسافران شمال | سیلاب‌های محلی در راه مازندران مضجع مطهر حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب غبارروبی شد (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) مقامات ارشد نظامی ایران و عربستان در چین دیدار و گفت و گو کردند نچیروان بارزانی: اقلیم کردستان عراق هرگز برای ایران تهدیدی نخواهد بود ویدئو | بارزانی: حضور آقای رئیس جمهور پزشکیان در اربیل برای ما یک اتفاق تاریخی است به‌زودی سازمان ملل قطعنامه‌ای را برای پایان اشغال اراضی فلسطین به رأی‌ می‌گذارد مسعود پزشکیان با استقبال رئیس اقلیم کردستان عراق وارد اربیل شد + فیلم اعتراف زلنسکی به نداشتن مدرک برای اثبات ادعای ارسال موشک‌های ایران به روسیه حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم و شهادت سه فلسطینی یک جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه ناپدید شد حماس آماده اجرای طرح توافق آتش‌بس روسیه تلافی می‌کند | پوتین: صادرات اورانیوم به غرب را محدود می‌کنیم
سرخط خبرها

  ویروس کرونا با اعمال محدودیت جدید مهار می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۰۴۵
  • ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
 
ویروس کرونا با اعمال محدودیت جدید مهار می‌شود
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امیدواریم با اعمال محدودیت جدید به سمت مهار و کنترل بیماری کرونا پیش برویم.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: روند ابتلا و شیب بیماری، صعودی تدریجی است. روند مدیریت بیماری با همت و مشارکت مردم و اقدامات مداخله‌ای در بسیج ملی مقابله با کرونا و همراهی نیرو‌های مسلح و بسیج و سازمان‌های مردم نهاد و هلال احمر میسر شده است.

 

او ادامه داد: استمرار روند مدیریت بیماری با پرهیز از تردد و لغو سفر‌های غیرضروری میسر خواهد بود و به تدریج با طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد‌ها کمتر خواهد شد. پرهیز از حضور در تفرجگاه‌ها باید مدنظر قرار گیرد تا در هفته‌های آینده بتوانیم خبر خوش کنترل بیماری را اعلام کنیم.

 

جهانپور با بیان اینکه تاکنون نفر در بسیج ملی مقابله با کرونا شرکت کرده اند، گفت: اگرمردم تاکنون به طرح بسیج ملی مقابله با کرونا به نشانی SALAMT.GOV.IR نپیوستند یا در روز‌های گذشته ثبت نام کرده و اکنون علامت شبه آنفلوانزا دارند، خود و خانواده در سامانه غربالگری کرونا ثبت نام کنند چرا که ما را به شناسایی و مداخله زودهنگام نزدیک خواهند کرد. با این روش در مسیر مدیریت بیماری کرونا قرار خواهیم گرفت.

 

جهانپور تصریح کرد: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت و به حدود ۵۰ میلیون و ۸۲۱ هزار نفر تا ظهر امروز رسید.

 

او گفت: امیدواریم با اعمال محدودیت جدید به سمت مهار و کنترل بیماری پیش برویم.

 

جهانپور در واکنش به ادعای وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا درباره عدم پذیرش کمک‌های پزشکان بدون مرز گفت: ما انتظار راست گویی از دولت آمریکا نداریم. این گروه تنها با یک پزشک به ایران آمد. با وجود اینکه کمک خیرخواهانه آن‌ها قابل تقدیر است، اما نیاز سنجی درستی صورت نگرفته است.

 

او ادامه داد: ما در اصفهان به ۴۸ تختخواب نیاز نداریم و آماده هستیم امکانات در مناطق مرزی به اتباع خارجی داده شود. هیچ کس اخراج نشده است؛ حرف‌های پمپئو دروغ و کذب بوده و برای لاپوشانی اقدام آمریکا علیه مردم ایران و بشریت گفته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->